Wrocław, ul. Żernicka 215
dr n. med. Dariusz Kraśnicki
Rejestracja: 601 775 123
skype: dariusz.krasnicki2
Wartościowa treść czy płatne pozycjonowanie strony internetowej ? Na przykładzie szkół nauki jazdy.
Przez zupełny przypadek wszedłem na stronę szkoły nauki jazdy z jakiegoś powiatowego miasta.
Na portalu prawko.pl były to tylko przykładowe hasła reklamowe do dalszego rozwinięcia, a zrobiły się duplikaty a nawet klony tej strony.
Jednocześnie niektórzy właściciele stron nauki jazdy uwierzyli bezkrytycznie pozycjonerom, zaniedbując kompletnie wartość merytoryczną treści.
Oczywiście jest to bardzo frustrujące, kiedy na stronę wchodzi tylko jej właściciel i jego rodzina lub webmaster aby dokonać jakiś poprawek. Pomimo, że właściciele z reguły wiedzą bardzo wiele o swoim biznesie, przelanie czegokolwiek na witrynę przekracza ich możliwości.
W tym momencie pozycjoner wydaje się być panaceum na wszystkie niedociągnięcia merytoryczne. ? Nie matura lecz chęć szczera .....!!
Dla porównaczej próby stworzyłem na swojej domenie zoptymalizowaną stronkę na ten sam temat i bez wielkich wysiłków przeskoczyła tą opłacaną.
Ostatnio przyszła nawet jakaś mało rozgarnięta panienka, której strona mojego gabinetu lekarskiego pomyliła się ze stroną tej ważnej dla polskiego społeczeństwa instytucji
Dochodzimy w końcu do pytania kluczowego :
Wydaje mi się, że zacząłbym od porządnej treści. Wprawdzie trudno jest wygrać bitwę o tak ogólną frazę jak "prawo jazdy", ale o "prawo jazdy na autobus" czy "prawo jazdy kat C"już znacznie łatwiej.
A prawo jazdy na motor Wrocław już zupełnie bez wysiłku !! Zacząłbym zdecydowanie od słów kluczowych łatwiejszych do wypozycjonowania naturalnie oraz oczywiście wplecionych w wartościową treść.
Google coraz bardziej patrzy na obiektywne wyniki danej strony /również linki/ tym nie mniej katalogi śmiecie mają raczej już niewielką wartość. Chyba są coraz bliżej zrozumienia jak zachowuje się internauta zainteresowany treścią witryny.
Nie kupowałbym linków ze stron o wysokim PR lub innych
Prawdziwym celem jest reklamodawca AdWords, który będzie zadowolony jedynie w przypadku, kiedy po prostu reklama będzie się opłacać.
Już teraz wszelkie kliknięcia w swoje reklamy to samobójstwo, a zmiana privacy policy świadczy, że to strony są dla reklam Google a nie odwrotnie.
Medycyna w internecie wartościowa treść czy płatne pozycjonowanie.
Podziel się:
Odpowiedzi
Dodaj nową odpowiedź